Friday, May 29, 2009

Kanser boleh di Rawat


Sekiranya manusia hari ini dapat menggunakan beberapa biji sehari biji aprikot ini didalam sumber pemakanan semasa usia muda, mungkin awal 20an, mereka tidak akan mengidap kanser.

Dr. Krebs tahu bersama ramai lagi pakar biochemist, mereka tidak memberitahu hal sebenar dan menyarankan menggunakan biji aprikot ini, tentu ada sebab dan kepentingan sendiri.Biji aprikot hendaklah dimakan dengan cara diblend, tidak boleh dimasak atau menggunakan biji yang telah kering.Dalam masa 6 tahun hanya 3 orang yang mengalami masalah sentiasa buang air kecil dari beratus pesakit yang telah sembuh dari 50 hingga 100% dan kebanyakkannya 100% penyembuhan.

Biji Aprikot adalah seumpama anak panah yang dilepaskan tepat pada mata sasaran yang telah digunakan untuk merawat beratus ribu pesakit. Mereka telah sembuh dengan sempurna dan hidup normal, walaupun telah diramal akan mati untuk beberapa bulan atau tahun sahaja.Ini adalah satu keajaiban dari Tuhan, setiap kejadian Nya ada manfaatnya. Sebagai contoh buah aprikot, manis dan lazat dimakan, bijinya pula sangat keras, tetapi isi didalam bijinya mempunyai penawar yang besar untuk mengubati penyakit yang hari ini tidak boleh dirawat oleh pakar perubatan modern.

Rencana ini bukanlah untuk mencari publisiti, keuntungan semata-mata, tetapi kebenaran dan kisah benar yang menguntungkan masyarakat. Kita tidak boleh berdiam diri dan mengikut kehendak mereka yang mahu mendapat keuntungan dari kita dan mempercayai kata pakar perubatan kerana mereka adalah makhluk yang menggunakan akal yang terbatas dan bahan kimia buatan manusia. Apa yang penderita penyakit ini dapat dari mempecayai dan menurutkehendak mereka ialah kehilangan wang dan melalui masa yang penuh kesakitan dan penderitaan menunggu datangnya maut.

Jika ubatan ciptaan manusia sudah tidak dapat memberi penyembuhan maka beralihlah berusaha dengan menggunakan ubatan Tuhan iaitu yang Pertama: menggunakan Air yang suci lagi bersih kerana ia bersifat alkali, Sel kanser tidak boleh hidup dalam air yang bersifat alkali, jadi gunakanlah air mineral semulajadi atau air tapis yang mempunyai tanah sebagai agen penapisnya.

Yang kedua: memakan makanan yang tidak berkimia dan bahan pengawet, kita selalu memakan ulam-ulaman dan kita juga mengetahui bahawa yang pahit itu lah ubat. Biji Aprikot sememangnya pahit juga lemak dan mengandungi banyak vitamin B17 yang boleh langsung membunuh sel kanser dan menyerang apa-apa sel yang tidak normal.Jadi tidak hairanlah testimoni diatas banyak menunjukkan kejayaan penyakti kanser tidak kira kanser apa sekali pun, malah hasil yang sama boleh diperolehi kepada pesakit Kencing Manis, Darah Tinggi, Gaout, Buah Pinggang, Jantung, Resdung dan bermacam-macam lagi penyakit.

No comments:

assalamualaikum Pictures, Images and Photos


Heart Attack

Melegakan derita sakit urat

Resdung